AyseTugba22 Kızlar 28+5 im sabahtan beri karnımda sertlik ve şu an bebek yukarı toplandı nefes almamı bile engelliyor doğum pozisyonuna mı geçti neden böyle oldu hiç anlıyamıyorum bu durumu yaşayan varmı