Senaaysu Kızlar dişime kanal tedavisi yapılması lazım çok ağrıyor yoksa çekilecek yapılıyor mu ? 19 . Haftama giricem
Eliftksoyy Senaaysu canım ben 3.aydan sonra agrilara dayanamadim doktordan onay alarak kanal tedavisi yaptirdim ama rontgen cektirmedim zararliymis cunku rabbim sifa versin biran once agrilarin gecsin insallah
Purple13 Senaaysu benim diş doktorum kanal yapamayız röntgen gerekli kanal tedavisi için dedi çekilecek dişim.
Erdas_busra Senaaysu doğum hastanesine git normal dişçiler yapmıyor ben ankarada oturuyorum 19 haftayım bende geçen gün ağrıdı gittim zekai tahire ankarada sadece orda gebe dişçisi varmış orda yaptı bana da iğne de yaptı kendi gebe doktorumdan izin alarak
Mutluana Purple13 yapılabilir aslında. Eğer hamile olmasaydın yapılabilirdi diyorsa çekilmesine gerek yok. En kötü ihtimal sinirlerini alıp geçici dolgu yapar, Doğum sonrasında tedaviyi tamamlar. Başka bi doktora daha görün istersen.
Meryemkrms Purple13 canım benim doktorum kurşun yelek giydirilmek şartıyla röntgene izin vermişti.Özellerde kurşun yeleği giydirerek röntgen çekimi yapıyorlar ve bende kanal tedavisi yaptırdım doktorum bi sıkıntı olmaz dedi😊
Mavilianne Senaaysu 18. Haftamda dolgu yaptırdım canım şuan bulunduğun hafta da yaptırabilirsin yine de tabiki doktoruna sormayı ihmal etme 👼🏻 ve bu haftaların geçmeden yaptır son haftalar da izinli kağıdında olsa dişçiler yapmıyorlar.
Purple13 Meryemkrms kan sulandırıcı kullanıyorum ona ara vermem lazımdı onun stresiyle birde röntgen çekimine cesaret edemedim.dedim giden dişim olsun. Sonrasında da problem yaratmasın bir daha diş, büyük kırılmıştı çünkü kanallada belki kurtaramayabilirdi.