Kızlar bugun aslında cok fazla bı iş yapmadım rutın işler eg cektırdım sıldım fılan zaten sabahtan berı hareketlı bi bebiş vardı içerde ama suan bel agrım var karnımda ara ara agrıyo kuyruk sokumuda agrıyor ve gece esim calısmaya gıdecek kımse yok yanımda korku sardı bısey olursa ne yapıcam dıye eger sancı boyleyse doktora sımdı gıdelım yok degılse sabredeyım bugun 32+3 olucam