Bugun uzun süre sonra artık yapamadiğım için kuafore gidip ağda yaptırdım vajinaya .
Normalde makine ile kendim aliyordum zorlanmaya baslayinca amaaaan diyip gittim ...
Her neyse kendim aldigim zaman saniyelik agri olup geciyordu , ama bu kez ciddi anlamda agrim artti . Agridan kastim yaniyor .
Normal midir yoksa gebelikte vajina incelir mi o yuzden midir bilemedim .
Tesekkur ederim .