Happymumsyy HandeYavuz çok teşekkür ederim çok sağolun hepimiz çocuklarımıza sağ Salim kavuşalım inşallah
Happymumsyy Ssedaxx canım evet 2 cm altı yapılması gerek çok makale okudum benim olması gereken değer yanı çok saçma normal ilerleyen bir duruma müdahale etmek
Ssedaxx Happymumsyy başka bi doktora tekrar göster istersen sonra sıkıntı çıkmasın kesin emin ol bence 3.6 iyi
R_abia Konul_Nilay hayırlı zamanda gelsin inşallah Rabbim büyüktür Banada 1 ay bile zor bekler dediler ama 2.5 ay geöti şükğr
Ozge3747 Happymumsyy Ben de 18. Haftamda oldum şu an 30 haftalığım. Doktorun yapılsın diyorsa kesinlikle yaptırmalısın. 1 cm o hafta için çok kısa.
Happymumsyy Ozge3747 yok canım 36 mm yani 3.6 cm olmadı gereken bir cm değilmiş çok şükür yanlış bakmış geri zekalı açılma da hiç yokmuş.