Ceyduygu ben hamileliğimin başından beri devlete gidiyorum canım şimdiye kadar 2 kez doktor değiştirmek zorunda kaldım şuan gittiğim doktorum cinsiyetini göremiyorum bacakları kapalı demişti 17 haftalıkken genelde bazıları 20 haftalık olmadan söylemiyolar 24 haftalık olduk şükür 🤰🏻😊 geçen hafta ayrıntılı ultrasona girdim doktor büyük ihtimalle erkek dedi bilmiyorum değişir mi acaba diye düşünüyorum 🤔 içime hep erkek doğdu ama ❤💙