Merhaba sevgili anneler 35 haftalık erken doğuö yapmak zorunda kaldım ambiyon sıvısı bittiği için 😣bebeğim dört gündür küvezde solunum cihazına bağlı ve akciğerlerinde iltihap varmış doktor daha yolumuz uzun dedi😢aynı durumu yaşayan varmı ne kadar sürer bu tedavi😣