ErenArden Ben devlet hastanesinde doğum yapmıştm odada duş vardı ama ben sadece bacaklarımı falan yıkamıştm.Ertesi gün eve geldiğimde girmiştim duşa.Kanama hemen başlıyor tabiki,zaten dikişler yapıldıktan sonra hasta bezi takıyorlar.Benim üstümde elbisem vardı doğumda,odama çıkınca hemen değiştirip gecelik giymiştim.Normal doğum sonrası pijama takımı da giyebilirsiniz sorun olmaz.