Karnı düşüpte kim kaç gün sonra doğurdu 37+6 yız
......
Sahmer karnım düştü 38+3 ama her türlü sancı kasılmalarım varken açılmam yok henüz
[silindi] evet şancı oluyor ama bir türlü arkası gelemiyor niyeyse
Sahmer bende anlamış değilim oyuncak oldum iyice 😂
[silindi] bende öyle ha geldi gelecek derken sancı gidiyor. 😂😂😂
Sahmer ay evet ya gündüz de gözükmüyo nasıl sinir oluyorum 😂
[silindi] bakalım canı ne zaman gelmek isteyecek
Sahmer bakalım