Kızlar nolur bana yardım edin 7.haftadayım acayip iştahsızım mide bulantı sında var sürekli ama iştahsızlığım baş gösteriyor yemek yiyemiyorum yesemde doymuyorum sürekli açlık acısı yaşıyorum artık açlıktan bayılmak üzereyim zaten çok az yiyebiliyorum yesemde tokluk hissi hiç oluşmuyor gram tok hissetmiyorum ne yapabilirim yardımcı olun lütfen