Arkadaşlar 37 haftamın içerisindeym vee uyuyamadığım için geceleri kalkıp ağlar oldum sonra araştırdım nasıl uyuya bilirim diye meğersem son iki ayda uykusuzluk özellikle oluyormuş ki iki saatte bir uyuyup uyanıp gece uyumamaya alışmamız için rabbimizin muhteşem ayarlamasıymış bu bebek doğduğu zamn iki saate bir gece kalkıp emzirmek ve kontrol edebilmek içinmiş düşünün hiç hazırlık yapmadan ısınmadan spor yapmak nasıl zor gelirse buda aynı şey işte vücut kendini seyrek uyumaya alıştırıyo kurban olduğumun hikmetinden sual olunmaz