Tugce25 benim de bahsettigin belirtilerden vardı uyku hali , sık idrar , ara ara vuran bel ve adet sancısı gibi.. senden farklı olarak sadece lekelenmem olmadı. Şu an 6. Haftamız ağustos bana bebisle geldi umarım sana da bebisle gelir. RABBIM isteyen herkese nasip etsin insallah