As_1 ilk başlarda fazla ama çok değil takip edicez demişlerdi sonra sınırın üstünde dediler we riskli gebelk demişlerdi biton şey pek anlatıp kmseyi üzmek istemiyorum herkeste aynı değildir ama öyle illa sezeryan falan olcan demediler. Doktorun iyisine denk getrsn Allah. Bana denk gelen gibi olmasın inşallah. Allahım evladımı bağışladı çok şükür çok sağlıklı Allah herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏🏻🙏🏻