Symm 34+3 teyim kızlar ama bugün asırı baskı var resmen hem arkama hem önüme ama belimde falan agrı yok normalmi acaba
Nihanak Symm ben de 34+0 im. Bugun beni de asiri rahatsiz etti asagiya surtunuyo mu basiyo mu kafasiyla bilmiorm ama mahvetti beni ben de bel ve kasik agrisi da vardi ama.
espalp Symm 33+5’im sol kasığımda ve altta ağrı hissediyorum birkaç gündür baskı da cabası. Perşembe kontrolüm var sorucam doktoruma. Ama bel ya da sırt ağrısı yaşatmıyor sadece alt kısım sıkıntı
minikkurabiyem2019 Symm 33+0 haftadayız bugün resmen tüm gün yattım gibi bu çat agrısı beni mahvetti kımıldayamıyorum lavabo bile duvardan tutup gidiyorum 😔bu kadar olmuyordu