gokcendogruyol Bu kadar pimpirikli davranmayın. Hamilelik bir hastalık değil, bu doğal bir süreç. Lütfen kendinizi böyle duygulara kaptırmayın. Durup dururken neden darbe alasınız günlük yaşantıda. Keyfini tadını çıkararak yaşayın hamileliği 🌸🍀 Hamileliğim boyunca 2 ülke ye gittim dağ bayır gezdim durdum ve işimin başına döndüm gayette keyifliydi benim için.