Sağ göğsümün hemen altında sanki beze gibi bir şey oluşuyor ve ağrıyor. Yemek yaparken ayakta çok durunca temizlik yaparken hatta otururken. Sadece uzandığımda ağrısı geçiyor ve bu hergün oluyorum. 6+5 günlük olduk ama hergün bu ağrı rahatsız edici yemek yaparken bile zorlanıyorum. Ağrı başlayınca dokunduğumda fındık gibi bir şey oluşmuş oluyor. Yaşayan var mı acaba çok merak ediyorum?