Ozlemmm06 ikiz dogum yaptim canim. Aile ve sosyal politikalar bakanligina basvuru yapiyorsun cocuk basina (onceden de varsa) sana 700 ila bin tl para veriliyormus 1 seferlik. Ben basvuru yaptim bayramdan once 2 ay sonra cikar para herhangi bi postaneden cekebilirsin dediler 1 tane onceden cocugum var ama fiyat belli degil bakalik ne kadar yatacak.
Birde her ay odenen aylik toplam 300 tl gibi bir yardim varmis. Onun sarti da eve giren para kisi basi 609 tlden az olmaliymis ustunde ev araba gibi bir mulk olmamaliymis arastirmaya girip eger muhtac gorunursen baglanabiliyormus.
Bunlarin disinda standart sut parasi mi dogum parasi mi ne 170 tl gibi bir psra yatiyor onu da aliyorsun.