Eda3535 Bugün sezeryan oldum kızlar bebeğimi küveze aldılar ciğerlerindeki anne karnıdaki suyu dışarıya atamamış küveze aldılar başına böyle bişey gelen var mı ? 2-10 gün arası kalır diyolar.. 😔
Superfreshlerim Eda3535 geçmiş olsun, inşallah biran önce sağlığına kavuşur bebeğiniz, korkmayın bebeğinize orada gayet iyi bakarlar, solunumu normale dönünce de çıkar Allahın izniyle
cennet22 Eda3535 hic korkmayınn bnm ablamda 36 haftalıkken dogum yapmıstı ve aynı sorundan dolayı bebek kuveze alınmıstı 5 gn kaldı sadece 🤗🥰insallh en yakın zamanda cıkar ve kucagınıza alırsnz
Superfreshlerim Eda3535 ooyy maaşallah o büyüyüp doğmuş canım hiç korkma☺️Yakın zamanda kavuşur annesine