Kbr1212 36+2yim bugün 3 kere şiddetli sanci girdi alttan baskı yapiyo adım atamayacak gibi oluyorum belimde de müthiş ağrı var doğum için çok erken gibi geliyo yalancı sanci olabilir he bir de çok midem bulandı sanci gelince
Zynp_hsy Kbr1212 dinlen ayaklarını yukarıya dik bir 15 dk felan dinlen bak devam ediyorsa sancın git doktora gerçek sancı 5 dk Aralık’la geliyo şiddeti artarak tabi
Semadefne35 Kbr1212 canım yalancı doğum sancısı büyük ihtimal emin ol doğum sanıcısını anlicaksın şuanda alıştırmaların😂😂 suyun falan gelirse hiç bekleme ama
Kbr1212 Acil dönüş yapabilir misiniz evimiz hastaneye 45 dk uzaklıkta hafta erken olduğu için evham yapıp gitmeye gerek yok diyorum ama bi yandan da korkuyorum
cennet22 Kbr1212 bi gidin bencee iciniz rahat etsinnn . bn 34 haftalık hamileyimm gecen gun kasıklarımda hafif agrılar vardi ve kasılmalarm vardı bi gidiym nolcak dedim iyikide gitmisim dogumum baslamıs ve durdurlar hemn
Kbr1212 Semadefne35 yaaa herkes öyle diyo insan acemi olunca anlauamiyo 😅 ara ara geliyo diye çok önemsemedim perşembe kontrolüm var belirticm bu şikayetlerimi ama
Kbr1212 cennet22 ya bende bundan korkuyorum anlayamazsam diye 3 kere oldu şuan devamı gelmedi gelirse yarın mutlaka gideceğim zaten perşembe kontrolüm var olmazsa erken giderim
Kbr1212 sebnemrah evet bende anlayamazsam diye korkuyorum çünkü ben çok fazla ader ağrısı da çekmezdim o yüzden anlayamabilirim gibi geliyo tekrar ederse yarın sabah gideceğim inşallah teşekkür ederim
sebnemrah Kbr1212 Bnm ablam kontrolde ogrendi sancisi oldugunu kiz hissetmemisti bncede git canim hayirlisi olsn insallah