Mesa33 İki gündür ocean mummy içtikten sonra midemde yanma oluyor. İlaçtan mı yoksa yediklerimden mi anlayamadım. Sizde de böyle bir şey oluyor mu
Deletedmom0043 Mesa33 aç karına mı içiyorsun. Ben kullanıyorum tok karına alıyorum öyle bişey yapmadı bende
Deletedmom0043 Mesa33 yoo bende öyle içiyorum. Senin midende problem olabilir Gaviscon kullan baharatlı şeyler yeme
Mesa33 Deletedmom0043 18 haftalık hamileyim ilacı dün kullanmaya başladım (ilk defa) midem yanıyor. Baharatlıda yemiştim tesadüf mü oldu anlamadım. Bikaç gün gözlemleyim. Önceki postlara da baktım hiç böyle şikayet görmedim. Teşekkür ederim canım