@Yusufayten bu sözleri duymam iyi oldu cesaret geldi teşekkür ederim canım😊 o kadar zorluğa rağmen normal doğumu öneriyorsan bu çok güzel birşey, ben devlette doğum yapıcam tek üzüldüğüm epidural olmaması, dayanamadığım yerde epidural isterim diyordum özelde olsam, ama devlete karar verince o şansım yok, tamamen normal olacak herşey hayırlısı olsun