Beyzanurlina Benım gibi 6. Ayıb içine girip çatlak kremi kullanmayan varmı acaba başlayamadım daha ne kullancagımıda blmıyorum sadece istedim şey emmesi vucudumda kalıntı olsun istemiyorum siz ne kullanıyosunuz🙈
cansuaydin Beyzanurlina canım 5 aydayım 3.aydan beri kullanıyorum. Bir bebek yagi,bir de lierac.. kısa sürede emiyor
blgkstk Beyzanurlina Benim cildim çatlamaya çok çok müsait olduğu için boşa çaba sarfetmeyim dedim hiç bisey kullanmadım bakalım hayirlisi😂
tgbasltan Beyzanurlina bende 5 bucuk aylık hamileyim daha çatlaklar baslamadı ama yıne arada sürüyorum doğal yağlardan. Bıde o catlama felan 6 dan sonra başlıyormus sanırım
Beyzanurlina [silindi] derin yumusakmı yanı benım cok yiyince arada sertleşiyo normalde yumuşak hani suana kadar şükür olmadı 5 kilo almıstm en son
[silindi] Beyzanurlina valla 6.ayımda 12 kilo almıştım derimde yumuşak hiç bişey olmadı 😂 Bence sadece her banyodan sonra bebe yağıyla güzelce yağla başka bişeye gerek yok
sbhtyndk bende eskilerden kalma pembe vazelin kullandm 33+5teyim... 2 hafta once baldirlarmda catlak farkettim çünkü oralara sürmüyordum. gobegimde suan yok.. guzelce yedirip her gun kullanirsan guzel emilim sagliyor
sbhtyndk Beyzanurlina ben 12 haftalikken basladim. gratiste satilanları emmedi vucudum. ama ucuzluk magazalarinda pembe kutuda olani gayet güzel bi sorun yasamadm
Beyzanurlina cansuaydin liarac hemen emiyomuş ya onu çok övdüler bana 😂 onu bi deniyim dun gratısten baktm 225 tl di 200 ml trendyolda daha uygunmus 120 tl 200 ml mi
cansuaydin Beyzanurlina canım evet hemen trendyoldan yakala ben de oyle yapmistim😁😁 bebe yagi da fena değil yumuş yumus yapıyor seni