Ozgehasan Elde örme battaniye ve çile makine de yikanilir mi kızlar ? Bebek kıyafetlerini yikiycam ama yikamisken battaniye kundak vs de yikayayim diyorum? Ama elde örülen ler makineye atılır mi bilmiyorum bişey olur mu?
[silindi] Ozgehasan ben yıkadım hiç bişey olmuyo ama belki ipine göre değişir internetten bi bak istersen benim ki kadife ipti çünkü
Gamizz Ozgehasan düşük derecede atabilirsin canım😊 30 derece de kısa programda yıkarsan sorun olmaz 😊
Ozgehasan [silindi] ipin modelini bilmiyorum ki canm yengem ordu ama utu yapmış is kokusu var gibi yoksa elimde yikasammi riske atmasammiki😴
Ozgehasan M-Ali 😴Elde yıkama program im yok canm malesef düşük 30da kısa ya atsam sorun olmaz herhalde ?
Nigdelianne Ozgehasan elörgüsü de yikanabiliyor çile de. Annem yıkadı. Ama çileleri bi şeye sarıp at yoksa dolaşır birbirine karışır
Nigdelianne Ozgehasan annem makinede yıkamıştı savanin içine sarıp yıkayınca bi şey olmadı. Yengem de çorap içine koymuş. Kese falan varsa ona koyabilirsiniz. Daha önce sarmadan yıkamıştık hepsi birbirine dolanmıştı çile tamamen açılmış
bsrgz Ozgehasan ben yıkadım canım annem bissürü ceket yelek tulum battaniye felan örmüştü bende elde yıkama programıyla 30 derecede yıkadım hiç bişey olmadı