Gamizz Yamo Happy kids ye sorsan daha çabuk cevap alabilirsin tatlım çünkü o uygulamada herkes çocuk sahibi 😊 ben ilk gebeliğim o yüzden bilmiyorum postun yukarda kalsın😊
Nurcan6148 Yamo Canım bebekten bebeğe değişiyor bu.Bebeğe iyi grlen var geşmeyen var.Ben oğlumda hepsini denemiştim kolikti aynı zamanda reflüsü vaedu.En son doktorum bebelac ac diye bir mama yazmıştı ve çok iyi gelmişti.
Pinar4063 Yamo ben sezaryen olacağım yanımda bir kutu mama götüreceğim çünkü süt gelmezse mama vereceğim mecburen bende kararsızım hangisinden alsam diye
Yamo Gamizz benim de ilk hamileliğim fakat ikinci gebelik taşıyan şuan hamile olanlar çoktur bence 😀tecrübeli anneler burda da vardır bende o yüklü değil o yüzden buraya sordum
ysrezgi Ben humana kullanıyorum ve çok memnunum doktorum da onu tavsiye etti. Ama hipp de kullandım ondan da memnun kaldım. İlk doğduğunda sezeryan olduğu için bi kaç gün mama kullanmam gerekti aptamil almıştım sürekli kustu o yüzden bi daha vermedim