ozgeya Zelo52 Süt parasına genel olarak hastane doğum sonrası otomatik başvuruyor.Bizim öyle oldu,işlemleri eşim yaptığı için onun adına başvurdular.
Merve Yazgii emzirme parası için sgk ya doğum yardımı için aile ve sosyal politikalar hizmet birimine gidiyorsunuz. Doğum belgesi ile
Minnosaile ozgeya benim eşim egm personeli ve süt parasını alamıyormuşuz 😂 4c olan memurlara süt ödeneği yokmuş. Ben kadar saçma 😂 Doğum parası için kendi e devletinden mi eşinin e devletinden mi takip ettin canım ?
Ozi65- Merve peki bu parayı bı sefere mahsus mu alıyosunuz yani süt parası her ay alınıyo dıye duymuştum
hunilimom ozgeya bende gittim ptt ye sordum bankaya yattı diye msj gelicek öyle gelip alicaksin dedi ama 2 ay oldu ne msj ne başka bise
hunilimom Deletedmom133 canım meraba sen doğum paranı aldın mi? ben bugün aldım msj felan gelmemişti hala ödeme aşaması diyordu gittim verdiler
Yasminzuyka E devletinizde bankaya yatirildi ifadesi yazmasi gerekiyor ancak o zman Ptt den paranizi alabilirsiniz. Ptt de gise memuruyum ordan biliyorum ama basvuru asamasini hic bilmiyorum ne kadar surer falan.