Asyay 23 haftalık hamileyim kız olucak nasipse bebişin hareketlerini sürekli kasıklarımda hissediyorum bazen çok az acıtıyor normal mi?
Bserappp Asyay bende kasıklar da ve hatta bazen de hareket esnasında vajinaya baskı gibi hissediyorum bende endişeliyim bu konuda :(
Melekclk Asyay bende hissediyorum aynı haftadayız o baskı bebeğin hareketinden kaynaklanıyor olabilir benim sağıma soluma dönerken zaman zaman battığını hissediyorum
Beyzanurlina Asyay benımki çogunluk karnımın altı rahım tarafına vuruyo elleriyle ayakları sol tarafımda soluma uzanınca oraya sert vuruyo 🤣
Dryl Ben 22. Haftadayım. Bazen göbeğimde bazen daha aşağıda hissediyorum. Ama vajinaya vurduğu zamanlarda oluyor. Hafif adet sancısı gibi de oluyor. Sizinde sancı oluyor mu?
Duuyguum Benimde 23 küsür vajinamda hissediyorum bende bazen ama sürekli yer değiştiriyor bazen hareketli baya baya bazen de çok sakin