Bu kadar lanet ve ilgisiz saçma bi hastane görmedim normalde istanbul da yaşıyordum ayin 2 sinde ankaraya taşındım kucukkayasa 3 aydır kan tahlili yaptirmadim bi yaptırım dedim ultrasondan doktor bakmıyor doktor sadece kaç haftaliksin dedi söyledim kağıda bir şeyler yazdı şu oda da ultrason a gir şu odada tansiyonunu olctur dedi 1 saat ultrasonda sıra bekledim sonra kadın bakıyor bebeği bana göstermeyi bırakın ne gelişimini ne kilosunu boyunu söyledi ne de kalp atışını dinletti bu bakip diğerine söylüyor o bilgisayara yazıyor sadece gelisiminin 1 hafta ileriden olduğunu anladım cinsiyeti belli mi dedim biz bakmiyoruz dedi niye diye sorunca mecbur değiliz söylemeye çok istiyorsan özele git deyip çıkardı beni 😠😠