Blgee gecmıs olsun benımde karnım cok asagıda bebeklerden bırının plesantası ve kendısı asagıdaymıs erken dogum olur dıye 26 haftanın ıcınde 4 doz cıger gelıstırıcı oldum sız doktorunuza sorsanız mı acaba ıgne olayım mı gerek var mı gıbılerınde ve panık olmayın benım doktorum 28 haftayı gecınce rahatlamıstı herturlu yasatırız artık diye gıttıgınız hastanenın yogun bakım unıtesı ıyıyse rısklı donemı gecmıssınız