Kızlar normalde 36+6 diye gittim doktora şehir değiştirdiğim için farklı doktora gittim bana normalde haftasıyla uyumlu mu yoksa iri bebek mi diyorlardı diye sordu bende normal diyorlar dı dedim kilosu 3200 boyu 50 cm dedi ama ben bi şaşırınca normal normal dedi sanki gerçek kilosunu bile demedi sonra ölçümleri de hep 38+6 falan cıktı nstye koydu sancı falan yok tabi sizce erken mi gelir bebişimiz ne düşünüyorsunuz