Burcu77 doktorum uzakta,geçici olarak başka doktora gittim.idrara sıkışık baktı o şekilde o doktor bu görüntüyü doktoruna gösterirsin dedi.ben de doktoruma ilettim o söyledi.geçen cuma kontrolüm vardı,bu konuyu da konuştum.gayet sakindi ama doktorum.adalat ı çok sertleşmen olursa günde 3 bile alabilirsin,bebek aşağıda erken doğum riski de var ama günde 15 dk yürüyebilirsin mesela git çarşı pazar gez demiyorum da çok hareketsiz de kalma dedi.bebek doğsada kilosu iyi sorun olmaz vs dedi.ben o kadar rahat olamıyorum işte.genelde yemek ve ufak tefek etrafı toplamalar hariç korkudan yatıyorum