Hamilebiranne Arkadaşlar 29+3 günlük gebeyim ve sağlık ocağından mesaj attılar yarın sabah 9 da gebelik izlenimi için çağırıyorlar ? Sizide cağırdılar mı ve neye bakıyorlar?
Benef Hamilebiranne en son ne zaman doktora gittin. İlaç kullanıyor musun. Doktor özel bir şey dedi mi. En son ne zaman kan ve idrar tahlili verdin. VS. Gerekirse orada da kan alırlar.
ant2602 Hamilebiranne bu zamana kadar hiç çağırmadılar mı. Beni her ay çağırıyor izlenime kanım düşük diye test yapacakmış sistem uyarı vermiş. Kan ve idrar tahlili yapıyor. Duruma göre yönlendirme yapıyor
fadimesrgz Merhaba ilk haftalardan beri çagırmaları lazım normalde. Saglık ocagında kan alıyorlar, idrar, kilo, tansiyon ve bebeğin kalp atışına bakıyorlar
Hamilebiranne fadimesrgz aşılarımı vs oldum normalde çağırmıyorlardı ben gidip kan vermiştim 2-3 defa doktorum istemişti şaşırdım çağırınca
Burcu77 Hamilebiranne kan alicaklardir kan sayimi icin kilo tansiyon olcerler daha evvelde cagirmis olmalari lazim benide o haftalara dogru cagirdi kalp atisini dinlemek icin ama daha zamanimiz var 🌼
Hamilebiranne Burcu77 yok çağırmadılar hep kendim gidiyordum aşılarımı olmuştum şaşırdım çağırınca ebe
Mehsu Bende sürekli gidiyorum ebe de çok yardımcı oluyor hele ki hissetmediğim zamanlar evim yakın her gün soluğu yanında alıyordum ablam gibi oldu desem yeri var beni sakinleştiriyor iyi geliyor onunla konuşmak hatta bugün tetenoz aşımızı da olduk 😊
fadimesrgz Hamilebiranne ilk haftalar her ay çagrdılar son 35 haftada çağırdılar beni hep gittim aynı şeyleri yaptılar
Fasulyem22 Hamilebiranne eğer gitmek istemiyorsan whatsap tan at istediği tahlilleri boyunu kilonu asi kartını ben öyle yaptım gitmedim
sevgitekes Hamilebiranne bende 30+0 im sabah ilaç için gittim yarın 9 da gel kan tahlili yapcaz kansızlık var mi diye geç bile kalmışız dedi en son 12 de yapilmisti