BiDunyaMutluluk Kızlar ofmden şifaya yeni geçmiş doktor, Göknur Öztürk Gaziyiz giden memnun kalan veya kalmayan var mı. Şifa hastanesi kadın doğumda iyi mi yardımcı olur musunuz.
bernaayyildiz BiDunyaMutluluk canım ofm den biliyorum arkadaşımın doktoruydu çok cana yakın çok ilgili bi doktor. Kesinlikle memnun kalırsın
El_mu Şurada bekliyim bende kubra hanıma gittim bir kere baska bayan doktor geldiyse onada bakmak isterim :) baska hastane önerisi olanda varsa bende alırım
BiDunyaMutluluk El_mu valla canım şimdiye kadar Asv yaşama gittim 26 haftalık oldum doktor değiştirmek istiyorum araştırma içindeyim. Fatma Kübra Hanıma Bi kez gittim hiç memnun kalmadım. Bu yeni doktora iyi diyorlar ama bakalım ne yorumlar gelcek. 🤷🏽♀️
BiDunyaMutluluk bernaayyildiz teşekkür ederim canım yanına gittim görüşmek için biraz sert davrandı o yüzden sormak istedim. Acaba ters zamanına mı denk geldim diye merak ettm.
El_mu BiDunyaMutluluk İnan ben 31+2 deyim normalde kepez devlete gıdıyorum doktorumda iyi ama bazı özel sebepler neticesinde özelde doğum olması gerek bende neresı uygun dıye dolanıyorum bıde sıgorta da yok yesıl kartlıyım cok para ıstıyorlar.