Coraspin ve clexane igneyi bendr kullaniyorum gunde 1 kere olmak uzere . Sabah hapi aliyorum aksam da ignemi vuruluyorum. Benim kullanma sebebim ilk gebeligimde kalp yetmezligi olustu 6. Aydan sonra gebelige bagli olarak , bide 38. Haftada cok yuksek tansiyondan acil sezaryana alindim. Sizin konunuz cok farkli allah yardimciniz olsun. Uzman bir doktorami muayne oluyorsunuz acaba ?