Kızlaar size sorum olacak, belkide bana güleceksiniz ama ben 12+3 günlük hamileyim ve bugün bebeğimin hareketini hissettim. Daha önceleri de öyle sanıyordum ama değildi damar atmasiydi. Bu sefer ki çok farklıydı tatlı biseyler yemiş uzanmistim elim karnimdaydi bir anda elimin altından resmen ileri gitti geldi. Bu ayda bebeğin hareketlerini hisseden varmı yada ben yine yanılmış olabilirmiyim 🤔