issss Dogum sancilariniz baslamadan 1,2 gun oncesinden mesela belirtileriniz oldumu? mesele karnim cok sertlesdi haraket cok fazlaydi bjnun gibi?
Hamzaeymen_donmez issss benim ilk doğumumda bı iki gün önceden hafif bı kanamam olmuştu bıde çok fazla akıntı oluyodu
Birkucukumut Hamzaeymen_donmez canım o akıntı nasıl bı akıntı olmustu benım akıntım cok fazla oluyor ama boyle yogun degıl sankı altıma yapmısım gıbı oluyo
Yavuzum1202 Sıfır belirtti yaşadım her insanda belirti olmuyor 1 cm açılma var bugün git yarın sabah gel dedi suyumu Doğumda patlattılar nişanı hiç görmedim 40+2 de dogurdum
Ruyaninprensi Benim plesanta yaşlanmış dogum cok yakin dedi 1 cm acilmam var 38 hafta olduk nst de sanci 80lerde cikti bakalim bklioz ne zman olcak akintim cok artti benimde