Tubina Kadın doğum doktorları gebelikte ilk 3 ayı geçince hemen multivitamin yazıyor 9. Aya kadar kullanılacakmış. Gerçekten gerekli mi bu vitaminler, herkes kullanıyor mu? Bunu kullandım kullanalı bir de iştahım açıldı sanki:/
elif_badeninannesi Tubina bana gebeliğimin başında vermişti ama bilemedim şimdi :D zayıf oldgm için olabilir belki eksiklik gördü doktorum
Ecemsbaby Tubina Ben folik asit kullanıyorum hala daha doktora görünemedik sanırım bana da multivitamin verecek. Hiç iştahım yok mide bulantılarım devam ediyor umarım yemeye başlarım özledim yemek yemeyi ☺
defne55 Tubina bende kullanmıyordum doktorum bu kontrolüm de imom verdi onu kullanmaya başladım gerekli gördü heralde
Ipekozsyhzry 2.ayimi bitirdim ama doktorum vermedi suan sadece 3ay folikasit kullan diye folik asit verdi belki 3 ay sonunda verir multivitamin genelde veriyor doktorlar
Elizan06 Özellikle omega3 alman şart canım. Tabiki kilo yapıyo iştah açıyor ama bebişr değer. İhmal etmeden kullanmanı tavsiye ederim ben regenesismax kullanıyorum yan etkisi yok harika Bi takviye öneririm. Devlet hastanesi vermiyor bu takviyeyi özel hastaneler veriyor
Derya0707 Bana da i mom verdi doktorum haftada bir alıyorum 🙈 beslenme e dikkat ediyorum kan sorunum da yok doktorum verirken de dedi zaten bu yazdıgımız vitaminler afrika da koşullarında beslenemeyen gebeler göz önüne alınarak tavsiye ediliyor düzenli sağlıklı beslenen et balık yumurta süt yiyen birine gerek yok dedi o nedenle çok özenli kullanmıyorum
Minifasulye Tubina bana demir ilacı dışında başka birşey vermedi bebeğe faydası yok sadece iştahını açar kilo aldırır diye.
Mdl Tubina 17 hafta oldu. Ben de kullanmadım. Çok şükür şimdiye kadar bir eksiklik görülmedi. İnşallah bundan sonra da görülmez. Düzenli beslenmeye çalışıyorum. Her gün yumurta süt yoğurt ceviz meyve vs. Paketli gıda ve yoğun şekerli şeyler de tüketmiyorum uzun süredir.
Tubina Bana pregnacare verdi onu kullanıyorum ama işte dediğim gibi gerçekten gerekli olup olmadığdan emin değilim. Kan değerlerim normaldi hep
hunilimom Tubina 28.haftaya kadar kullandım daha sonra bıraktım midem kötü olmuştu meğer beni kötü yapanda bu ilâçlarmış ondan sonra iştahım açıldı enerjim tavan yaptı doğumdan sonra da kullanmadım değerlerin iyiydi cunki emzirdigim için de kullanmadım
ipeksm Tubina ben düzenli olarak imom kullanıyorum başından beri. Ne içsem yesem yarıyor. Ben de bu multivitaminlere bağlıyorum. Bence kilo yapıyor. Demir hapına da başladık. Gelsin kilolar...