Aysenurkecici Cuma sabah paşam kollarımda olcak kızlar 38+4ken gelicek minnak balim☺☺ Rabbim herkese hayirli doğumlar versin
Cnsmrc Aysenurkecici günümüz aynı bizde Cuma sabahı kavuşuyoruz minik kızımızla. Sizin 2. Doğumunuz sanırım benim ilk korku heyecan stres duygular karmakarışık. Sağlıkla kucaklarımızda görmek nasip olsun inşallah🙏🏻
duyguuuuuu41 neden sezeryan düşündünüz canim saglik sikintilarindan dolayi mi yoksa kendiniz mi oyle istediniz
Aysenurkecici duyguuuuuu41 DEVLET hastanesinde yaptım ilk dogumumuda suyum geldi acilmam hic olmadı ilkinde
duyguuuuuu41 Aysenurkecici anladim canım benim hersey Allahdan. herkese nasip olmuyor malesef normal dogum bende cok normal dogum olsun istedim ama sanirim bana da nasip olmicak . Hakkimizda hayirlisi olsun insallah