kızlar 32. haftamda kontrole gittiğimde doktorum bana rahmin dar çocuk içerde çok rahatsız duruyor dedi kilosu da 1.800 gramdı iyi mi diye sordum haftasıyla uyumlu dedi takılmadım o yüzden burda da 2 kilo 2.500 filan yazıyolardı 32. haftada ama doktor iyi dedi diye ben takmadım benimkinin kilosunu. 36. haftaya girdim ve karnım 32 dekiyle aynı benim kilom da hiç değişmedi gram bile oynamadım. Rahim darlığı gibi bişey olabilir mi bana saçma geldi bebek büyüdükçe rahim de büyür doktora inanmamıştım ama sizlerde böyle bişey oldu mu