Mlk_Oztkmn canim benim teyzem madicine da yapicakti dogumu, sanirim bahsettigin kirazlı metro duraginin yukarısındaki.. orasi biraz pahali ve asiri kalabalık her zaman da yer olmayabiliyor.. hemen yukarisinda Mahmutbey caddesinde biraz daha ileride Özel Median hastanesi var teyzem orada dogum yapti sezaryen dogum Uzman doktor Jale hanim ilgilendi ve aşırı memnunlardı orayi tavsiye ederim sana 😊 8 sene bağcılarda yaşadım oradan biliyorum hastaneleri guvenebilirsin🐥