hevesyyy 33+3 olduk dün çok hareketliydi bebeğim bugün çok az hareket etti randevum yarın ama endişelendim aynı sorunu yaşayan var mı bu haftalarda acaba
Gamizz hevesyyy tatlı birşeyler ye sol tarafına doğru uzan canım hareket eder bebeğin endişelenme sen ne kadar rahat hissedersen o da o kadar rahat oluyor😊 Baktın 1-2 saat hareket yok o zaman doktoruna bir danış derim
Mlssa hevesyyy 30dan sonra büyüdükçe hareketleri azaldı,yani bende öyle oldu en azından.Yakınlarda kontrolünüz varsa doktora danışın🌸
Kubra9595 hevesyyy bende 31 haftaligim bebek büyüdükce yeri daraldigi icin önceki kadar aktif olmuyor kafana takma canim normal hareketlerini yapiyorsa korkmana gerek yokmus ben öyle okudum internette.