Her devletteki doktor da yapmiyor tahlilleri. Tabi en basta devletteki doktordan devam ettiyseniz orasi ayri. Ama ben burdaki devlette cok sikinti yasadim o yuzden. Kendi hastalari disinda disardan tahlil kabul etmiyor ve yaptirmiyor. Kesinlikle kendi insiyatifine kalmis bisey. Bende o yuzden ozelden devam ediyorum. Ikisine de gozukebiliyorsaniz sizin adiniza sevindim hanimlar. Bende oyle istedim ama olmadi.