esra1907 Burda okuduğum kadarıyla bazen oluyor bazen olmuyor canım.Ben dün öğlen çatı muayenesi oldum bende olmadı mesela..Doktora sordum çok hafif lekelenme olursa korkma ama kanama gibi olursa haberim olsun dedi.Doktorun da normal demiş zaten🤷🏻♀️ Yoğun değilse sorun olmayabilir