Su an icin normal dogum sansin yok çünkü bebek için hayati önem taşıyor bu durum. ama bebek buyudukce esi yukarı doğru çıkabilir bunu da zaman gösterir iki hafta sonraki kontrolde tekrar bakin. Iciniz rahat etmezse ikinci doktora da sorun. Daha yolunuz var.. Ve şartlamayın kendinizi boşuna stres olursunuz çünkü nasıl doğum olacağına biz değil bebekler karae veriyor hep. Spinal anestezi ile sezaryen olursanız bebek doğar doğmaz tentene temasınızı yine yaparsanız 🙂 kalbinizi ferah tutun bence..