Kızlar kan hapında başladı doktorum ilk kutu bittikten sonra saglik ocagonda aile hekimim burdan ücretsiz alcağım soyledi TAMM bende gittim almaya doktorum verdiğinde tok karna kullan demişti ebe ac karna kullan dedi sizce ne yapmalaiyim sizce hangisi doğru acaba