EzgiOzcan Bsrozsamli Benim oğluşunda ismi Ata olucak rabbim nasip ederse 🙏🏼 ama biz sadece Ata koyucaz ikinci ismi pek sevmiyorum ben 🤭
gulsahhzry Bsrozsamli rica ederim 😇 benim oğluşumun adı da Kuzey olacak ❤️ Kuzey Ata koymayı da düşündüm ama çevremizde Ata çok var maalesef o yüzden koyamıyoruz
Ayse2121 Bsrozsamli benimde yiğithan 💙olucak Allah'ın izniyle kucağımiza almayı da nasip etsin rabbim♥️22+1 haftadan