Zelisy Tam 26 hafta olduğum gün kontrole gitmiştim 790 gr dedi bugün 26+4 olduk ölçümlerde bi hafta geri gözüküyor demişti hatta
Gozde5354 Hzlhakko ben de 25 haftam da 930 gramdı şeker ölçümü yaptık gecelik şekeri çıktı ama kilosundan bir şey demedi suyum fazla olduğu için şüphe duydu ölçüm yaptık şekerim çıktı
Hzlhakko Gozde5354 ben baktım sınıra yakın biraz pozitif yazıyor şu an bir şey anlamadım sanırım şeker yok yapısal olarakta biraz fazla olabilir 😊 biraz dikkat edersen geçer seninde inşallah 🙏