Zepy Bizim ailemizde bir gelinin de rahmi yok doğuştan. Eşi onu çok sevdiği için kabul etti. Hangi çağda yaşıyoruz? Çocukları yok ama gayet de mutlular. Her evlilikte çocuk olacak diye bir şey yok.
Pandabekleyenanne 7083206 bende öyle onu söylüyorum işte evlenmeden anlatsın yoksa sonrasında zor durumda kalır.
Melike35 baby10 zahide yetiş e ulaşmayı denesene yani ne bileyim bi genç kız İçin evlenmek çocuk sahibi olmak hep hayallerde oluyor 😞 onların çevresi hep iyi doktorlarla dolu en azından ne olduğunu tam anlaşılır
Mucizem260619 Melike35 onlarda gostere gostere iyilik yapiyor . her şerde bir hayir vardir insaallah bir cozum care bulunur :(
Kaderozy Senemufuk canim dr demis rahmin yok vajinan da yok demis iliskiye girmen mumkun degil demis boyle bir seyide hic bir erkek kabul etmezki allah kimsenin basina vermesin bende evlenmek istemezdim erkek seviyorum deyip evlense bile uzun surecegini sanmam cunku evliligi ayakta tutan cinselliktir yani oda olmazsa saglikli bir evlilik olmaz uzunda surmez
Sumeyyye Pandabekleyenanne ben yanlış anlamadım siz yanlış yazmışsınız. Evlenmek onun neyine kocasını bunu niye yaşatsın anlamı çıkıyo sizin söylediğinizden
Pandabekleyenanne Sumeyyye evlenmeden söylemek zorunda. Kimsenin hakkına günahına giremez o adamın babalık hakkını alamaz. Bütün söyledıgım bu
baby10 Pandabekleyenanne zaten mecbur söyleyecek hatta doktor ben söyleyeceğim evlenecğin kişiyi 3 ay önceden bana getir demiş 😔
Eyll_kuzu baby10 benim kuzenimde benden 1veya 2 yal büyük oda adet olamıyor doktorlar kızlık zarı delikli değil demişler ama küçük bir operasyon ile halledilir dediler ama yengemler kabul etmedi ne kadar tuhaf kız gün gittikçe şişiyor ve cildi bozuluyor
baby10 Deletedmom00313 8 Deletedmom00313 varsa tedavisi çok zorlu süreçlerden geçecek ... bizde ne gerekiyorsa yaptıracağız ... umarımm bi sonuca varırız ...
Kerem_alyadua baby10 bizim köyde vardı bir kız doğustan rahmi yokmus ama evlendi öyle oldugunu bile bile bir adam evlendi onunla baya oldu tabi
lisansli_Mom49 baby10 benmde etrafımda öyle biri var Rahim yokmuş yıllardır tevdavi için uğraştı ama tedavisi yokmuş ama yinede allah büyüktür
Beto baby10 kiz kardesiniz mozaik turner sendromlu olabilirmi? Bu hastalik bazen dis gorunuste birsey ifade etmiyor veya zekada ama kendini bu sekilde gosteriyor bi genetik yaptirmanizda fayda var
baby10 Beto genetik de bi sıkıntı yokmuş canm hatta doktor yumurtalıkların çok iyi ve sağlam demiş ancak taşıyıcı anne ile çocuk sahibi olablirsin demiş