Ysmn_61 10 haftalık hamileyim ama acayip halsizlik var üstümde durmadan yatasım var akşamları çok erken uyuyorum eşim şikayetçi bu konuda ama elimde değil çok halzisim
Mlssa Ysmn_61 Hamilesin normal değil mi ,eşinin şikayetçi olması anormal canım.. o zamanlarda olur halsizlik devam da edebilir bir süre daha sen dinlenmene bak🌸
Mervednr Ysmn_61 ilk zamanlar çok normal canım bebek anneden besleniyor ve haliyle halsizlik yapıyor. Bol bol dinlen 12. Haftadan sonra düzene giriyor genelde 😊