Dou hayırlısı olsun benim doktorum da 38’e kadar bekleriz dönmezse kesin sezaryen dedi, hatta dönmeme ihtimaline karşı 9 Eylül’e sezaryen tarihi aldık. Ben de hiç dönecek gibi hissetmiyorum 🤦🏻♀️ Bizimki de öyle yüzünü hiç göstermiyor kafası yukarıda bir de yüzünü ciğerlerine doğru dönmüş dedi doktor , çok uzun zamandır göremedik yüzünü