kvbra Kızlar merhaba ikili ve üçlü testi yapmadm şimdi 19 haftalık olduk detaylı zamanı gelmiş sizce onu yapmalı mıyım gerek var mı 🌸
Sumeyraerva kvbra ikinci kizimda ikili ve ucluyu yapmadik ama detayliyi yaptik doktorum en azindan detayliyi yapalim dedi organlarini gorelim dedi
pelin_87 kvbra bence yaptır, herhangi bir organında sıkıntı varsa ve doğar doğmaz müdehale gerekiyorsa en azından ona göre bir aksiyon alır doktorun
Konya_gelini Bende ikili ve üçlü taramayı yaptırmadım. Sadece ayrıntılıyı yaptırdım. Organ taraması çünkü. Bi sıkıntı varsa doğar doğmaz müdahale edilmesi adına yaptırdım canım. Daha dün yaptırdım hatta
Purple13 Sumeyraerva en geç kaçıncı haftaya kadar yapılabiliyor. 22 haftalık hamileyim 26. Haftama verdi kafam karıştı 🙄
Sumeyraerva Purple13 ay ne zaman yaptirdim hic rahitlamiyorum yaa ama doktorun 26 dediyse zamanidir demekki ama gercekten ben ne zaman yaptirdim hatirlamiyorum yaa
MumyOlc Ben 2 li test yaptırdım kızlar normal çıktı.detaylı ultrason a da gireceğim bence gerekli en azından bi sorun varsa hazırlıklı olunur inşallah hepimiz sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza şuan 17+2 deyim 21. Haftada detaylı ultrason a gireceğim.